
20 Φεβρουαρίου 2002
Η Ανταγωνιστικότητα του Ελληνικού Τουριστικού Τομέα
Αντικείμενο της μελέτης είναι ο προσδιορισμός της ανταγωνιστικής θέσης της Ελλάδας μέσα στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά και ιδιαίτερα στην αγορά της Μεσογείου, με βάση τα ισχυρά και αδύνατα σημεία που διαθέτει και να διατυπώσει προτάσεις για τη βελτίωση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην ΠΛΗΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ,
πρέπει να γίνετε συνδρομητές ακολουθώντας την διαδικασία εγγραφής μέλους.
ΜΕΛΕΤΗ
Κατεβάστε ολόκληρη τη μελέτη.