Ο Τουρισμός στην Ψηφιακή Οικονομία
Στη μελέτη παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν τη ζήτηση των τουριστικών υπηρεσιών και τη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και ειδικότερα των μικρομεσαίων.
Στη μελέτη παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν τη ζήτηση των τουριστικών υπηρεσιών και τη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και ειδικότερα των μικρομεσαίων.
Στη μελέτη εξετάζεται η δομή και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ΜΜΕ του καταλυματικού κλάδου στη χώρα μας και η συγκριτική τους αξιολόγηση σε σχέση με τις ανταγωνίστριες χώρες, ώστε να προσδιοριστούν οι παράγοντες για τη βιωσιμότητά τους σε ένα περιβάλλον συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό.
Σκοπός της μελέτης είναι η εξέταση της τουριστικής ανάπτυξης και περιβαλλοντικής προστασίας κάτω από πρίσμα της οικονομικής ανάλυσης. Η επιχειρηματολογία που αναπτύσσεται μπορεί να συμβάλει σε περισσότερο ορθολογικές αποφάσεις, που θα διευκολύνουν την τουριστική ανάπτυξη χωρίς να βλάπτουν το περιβάλλον.
Η μελέτη εξετάζει τις δυνατότητες προσέλκυσης τουριστικών από την ρωσική αγορά, όχι μόνο γιατί η Ρωσία είναι μια μεγάλη αναδυόμενη πηγή προέλευσης τουριστών, αλλά και γιατί οι Ρώσοι τουρίστες μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην άμβλυνση της εποχικότητας του ελληνικού τουριστικού τομέα.
Στη μελέτη επιχειρείται μια προσεκτική ανάλυση των δυνατοτήτων αξιοποίησης των τουριστικών ρευμάτων που προέρχονται από την Κίνα, ώστε οι σχηματιζόμενες προσδοκίες να στηρίζονται σε ρεαλιστικές και όχι ουτοπικές φαντασιώσεις.
Στη μελέτη εξετάζονται τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των κλάδων της ελληνικής οικονομίας και η συμβολή τους στο ΑΕΠ, ώστε η χώρα να μπορέσει να αναπτύξει μια παραγωγική βάση που θα της επιτρέψει να ανταποκριθεί με επιτυχία και διάρκεια στις προκλήσεις του διεθνούς ανταγωνισμού και της παγκοσμιοποίησης των αγορών.