Skip to main content

Αρχεία: Reviews

Οι δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα ελληνικά ξενοδοχεία

H HOTREC που είναι ένας Διεθνής μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός και εκπροσωπεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο τον κλάδο των Ξενοδοχείων, Εστιατορίων και Καφέ, σε συνεργασία με τον καθηγητή κ. Ronald Schegg από το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών της Δυτικής Ελβετίας στο Valais, προχώρησαν στην υλοποίηση έρευνας για τις δυνατότητες και τα οφέλη της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ, Artificial Intelligence AI) στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Η έρευνα έγινε πιλοτικά σε 5 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Την υλοποίηση της έρευνας για την Ελλάδα ανέλαβε το ΙΤΕΠ αποστέλλοντας το ενιαίο ερωτηματολόγιο σε όλα τα ελληνικά ξενοδοχεία. Τα αποτελέσματα της έρευνας για την Ελλάδα μπορείτε να τα δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του ΙΤΕΠ, ενώ τα συνολικά αποτελέσματα για τις 5 χώρες που έλαβαν μέρος στην έρευνα μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ: https://tourobs.ch/fr/articles/macro-tendances-tourisme-travel/une-enquete-met-en-lumiere-l-adoption-de-l-ia-dans-le-secteur-hotelier-europeen/

ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ: https://tourobs.ch/de/artikel/makrotendenzen-im-tourismus-und-der-reisebranche/wie-weit-ist-die-ki-integration-in-der-europaischen-hotellerie-wirklich-eine-aktuelle-umfrage-gibt-antworten/

Τα αποτελέσματα στα Αγγλικά: https://tourobs.ch/media/mhwmymht/khlusevich_schegg_2023_ai-adoption-in-european-hotels_october-2023_public.pdf

Ετήσια Έρευνα για τον Ξενοδοχειακό Κλάδο 2022

Τη δυναμική επαναφορά του ελληνικού ξενοδοχείου, μετά την περιπέτεια της διετίας 20-21 εξαιτίας της πανδημίας, επιβεβαιώνει η ετήσια έρευνα για τον ξενοδοχειακό κλάδο το 2022, την οποία  πραγματοποίησε το ΙΤΕΠ για λογαριασμό του Ξ.Ε.Ε.

Στην έρευνα που παρουσιάστηκε σήμερα σε συνέντευξη τύπου και  αποτυπώνονται όλα τα βασικά μεγέθη που συνθέτουν την οικονομική πραγματικότητα για το ελληνικό ξενοδοχείο, αναδεικνύεται η γρήγορη ανάκαμψη και η ικανότητα προσαρμογής του κλάδου στις προκλήσεις της συγκυρίας, αποτελώντας τον βασικό πυλώνα της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού στη σεζόν του 2022.  

Η Απασχόληση στα Ελληνικά Ξενοδοχεία το 2022

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το ΙΤΕΠ εκπονεί έρευνα για την απασχόληση στα ελληνικά ξενοδοχεία και τις ελλείψεις που παρατηρούνται ανά ειδικότητα.

Η συνολική αποτύπωση της απασχόλησης καθώς και των ελλείψεων στα ξενοδοχεία καταγράφεται στην έρευνα του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων, με τίτλο: «Η απασχόληση στα Ελληνικά Ξενοδοχεία 2022». H έρευνα διενεργήθηκε κατά το διάστημα 15 Οκτωβρίου- 15 Νοεμβρίου 2022 και είχε ως δείγμα 1.103 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Μελέτη για τη Φέρουσα Ικανότητα Τουριστικής Ανάπτυξης (ΦΙΤΑ) Αθήνας

Στη μελέτη διερευνάται το κατά πόσο η τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας έχει υπερβεί τα βέλτιστα όρια και εάν χρειάζεται να ληφθούν μέτρα πολιτικής σχετιζόμενων με το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής.

Ελληνικός Ξενοδοχειακός Κλάδος και ο Ρόλος των Online Travel Agents (OTAs)

Έρευνα πεδίου για τη διερεύνηση του ρόλου των των OTAs και της κατάχρησης της δεσπόζουσας θέσης τους στη διαδικτυακή αγορά κρατήσεων.

Ξενοδοχειακό Παρατηρητήριο Θερινής Περιόδου 2022

Μηνιαία έρευνα (πάνελ) για την παρακολούθηση των βασικών ξενοδοχειακών μεγεθών, καθώς και του κόστους ενέργειας και προϊόντων κατά το διάστημα Μαΐου-Οκτωβρίου 2022.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.