Skip to main content

Αρχεία: Reviews

Ελληνικός Ξενοδοχειακός Κλάδος και ο Ρόλος των Online Travel Agents (OTAs)

Έρευνα πεδίου για τη διερεύνηση του ρόλου των των OTAs και της κατάχρησης της δεσπόζουσας θέσης τους στη διαδικτυακή αγορά κρατήσεων.

Ξενοδοχειακό Παρατηρητήριο Θερινής Περιόδου 2022

Μηνιαία έρευνα (πάνελ) για την παρακολούθηση των βασικών ξενοδοχειακών μεγεθών, καθώς και του κόστους ενέργειας και προϊόντων κατά το διάστημα Μαΐου-Οκτωβρίου 2022.

Προβλήματα και Προοπτικές του Τουρισμού στη Βόρεια Εύβοια

Σκοπός της έρευνας είναι η καταγραφή των προβλημάτων, εξαιτίας των οποίων εμποδίζεται η τουριστική ανάπτυξη της Βόρειας Εύβοιας, καθώς και οι ανάγκες των ξενοδόχων και οι λύσεις που αυτοί προτείνουν.

Τα βασικά αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν από τον Γεν. Διευθυντής του ΙΤΕΠ καθηγητή κ. Γιώργο Πετράκο στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Περιφερειών της Βουλής, στις 14/2/2023, τη συμμετοχή του ΙΤΕΠ στο πρόγραμμα για την Αειφόρο ανάπτυξη λιγότερο αναπτυγμένων περιοχών, με τη δημιουργία νέων τουριστικών πόρων και προϊόντων μέσω ανάλυσης, τεκμηρίωσης, μοντελοποίησης, διαχείρισης και διατήρησης του περιβαλλοντικού και πολιτιστικού αποθέματος, με χρήση εφαρμογών τεχνολογίας, πληροφορικής και επικοινωνιών.

Εβδομαδιαία Έρευνα για τις Επιδόσεις των Ξενοδοχείων Συνεχούς Λειτουργίας

Εβδομαδιαία έρευνα (πάνελ) σχετικά με τα κύρια ξενοδοχειακά μεγέθη για τα ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας την χειμερινή περίοδο 2021-2022.

Η Σημασία της Περιβαλλοντικής Βιωσιμότητας στον Ξενοδοχειακό Κλάδο, Έρευνα Google/ ΙΤΕΠ 2022

Η έρευνα πεδίου για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα των ελληνικών ξενοδοχείων αποτέλεσε τη βάση της συνεργασίας του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) με την Google στο πλαίσιο της επιτάχυνσης του πράσινου και βιώσιμου μετασχηματισμού του τουριστικού κλάδου της Ελλάδας. Τα συμπεράσματα της έρευνας αυτής αξιοποιήθηκαν στο σχεδιασμό του νέου εκπαιδευτικού προγράμματος του Υπουργείου Τουρισμού και της Google, σε συνεργασία και με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού (GSTC), το οποίο έχει ως στόχο τη στήριξη των ΜΜΕ του τουρισμού στην πορεία τους προς τη βιωσιμότητα και αειφορία.

Όσοι ενδιαφέρονται για το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μπορούν να ακολουθήσουν τις παρακάτω οδηγίες για την εγγραφή τους.

Πώς θα εγγραφείτε:

Οι επιχειρήσεις μπορούν να εγγραφούν στα online ομαδικά σεμινάρια ή να προγραμματίσουν μια ατομική online συνεδρία με σύμβουλο της Google στο g.co/greektourism, κάνοντας κλικ στο «Σεμινάρια από το σπίτι».